Na początku tego miesiąca informowaliśmy Was o kolejnym rekordzie Samsunga, który sprzedał ponad 3 miliony egzemplarzy, Samsunga Galaxy Note II. Zaledwie w trzy tygodnie przekroczona została kolejna granica – jak informuje koreańska firma, na świecie jest już 5 milionów sztuk najnowszego tabletofonu.

Trzy miliony sztuk Samsunga Galaxy Note II trafiło na rynek w zaledwie 37 dni od światowej premiery. Druga wersja Note’a przyczyniła się do większej popularyzacji tabletofonów, czyli urządzeń, które łączą cechy smartfonów i tabletów, wypełniając między nimi lukę.

Liczba 5 milionów sprzedanych sztuk sprzedanych w zaledwie 2 miesiące od prezentacji na targach IFA 2012 robi ogromne wrażenie, nie tylko na Samsungu, ale także na konsumentach. Z pewnością do kolejnego sukcesu giganta z Korei Południowej przyczyniła się ogromna kampania reklamowa i duża dostępność Samsunga Galaxy Note II na światowych rynkach – obecnie tabletofon można kupić w aż 128 krajach.

Porównując Galaxy Note II do poprzedniej generacji, Samsungowi Galaxy Note przekroczenie progu 5 milionów sprzedanych sztuk zajęło 5 miesięcy. Dobra sprzedaż dwóch ostatnich hitów Samsunga, czyli Galaxy S III i Galaxy Note II na pewno przyczyni się do tego, że ostatni kwartał 2012 roku dla firmy będzie jeszcze bardziej udany od poprzedniego.

źródło: sammyhub.com via gsmarena.com

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

One reply on “Samsung sprzedał 5 milionów Galaxy Note II w dwa miesiące!”

  • Alik
    26 listopada 2012 at 00:42

    Ja wcale się nie dziwię tej doskonałej sprzedaży. NOTE2, to obecnie najbardziej ciekawe i najbardziej zaawansowane technologicznie urządzenie mobilne na rynku.
    Szczególnie wyraźnie się to dostrzega w zderzeniu z HTC Droid DNA, gdzie Tajwańczycy próbowali stworzyć konkurencyjny sprzęt, ale zapomnieli o … baterii. Zapomnieli również o rysiku, slocie na kartę pamięci i dobrej przedniej kamerze. Wyświetlacz LCD, choć wysokiej rozdzielczości, to również nie zachwyca. Samsung więc, nie daje szans dla konkurencji.