Samsung Galaxy Note 8.0 jest nowym urządzeniem z serii Galaxy Note, które zostało zaprezentowane na targach Mobile World Congress 2013 w Barcelonie. Mimo tego, że rynkowa premiera najnowszego tabletu z rysikiem dopiero za nieco ponad miesiąc, serwis SamMobile ma już w posiadaniu grafiki, które reklamują Samsunga Galaxy Note 8.0 i porównują go do urządzenia konkurencji – iPad’a mini. 

Note1

W reklamie porównane zostały dwa urządzenia. Mam tu na myśli Samsunga Galaxy Note 8.0 oraz iPad’a Mini. Koreański gigant już od jakiegoś czasu pracował nad rywalem dla dobrze sprzedających się tabletów od Apple (chodzi mi tutaj o słynne i znane wszystkim iPad’y) i trzeba przyznać, że w tej „walce” na pewno nie jest na przegranej pozycji. Koreański producent zaprezentował niedawno nowe urządzenie z serii Galaxy Note – Samsunga Galaxy Note 8.0, które ma być bezpośrednim konkurentem dla „mniejszego” iPad’a.

Samsung by zdobyć klientów jeszcze przed wprowadzeniem nowego Note’a do sprzedaży, przyrównuje go do najnowszego iPad’a z 7,9-calowym ekranem. Jak to zwykle bywa w porównaniach, przedstawione zostały lepsze strony swojego urządzenia, a słabsze konkurencji. Na grafikach Samsung skupia uwagę między innymi na Multi Window, rysiku S-Pen, trybie Reading Mode (funkcje, których nie ma żaden iPad) oraz ogólnej specyfikacji obydwu urządzeń, wraz z przedstawieniem jakości wyświetlanego obrazu.

[nggallery id=60]

Patrząc na powyższe zdjęcia nie trudno odnieść wrażenie, że Samsung Galaxy Note 8.0 jest lepszy pod każdym względem. Jednak tabletu od Apple nie trzeba od razu skazywać na przegraną. Jest to urządzenie bardzo solidnie wykonane (obudowa z „amelinium”), minimalnie cieńsze od Galaxy Note 8.0 i działające pod kontrolą super-szybkiego i płynnego systemu iOS.

Dziwi mnie jednak to, że urządzenie z nadgryzionym jabłkiem na obudowie jest przedstawiane jako A Pad Mini, a przecież poprawna nazwa to iPad Mini. Czyżby Samsung kpił sobie z konkurencji? A może po prostu nie chce używać oficjalnej nazwy produktu konkurencji?

Samsung Galaxy Note 8.0 ma trafić do sprzedaży już w kwietniu, i będzie kosztować nieco więcej niż propozycja od Apple. Miejmy nadzieję, że sprzedaż 8-calowego Note’a będzie dobra i tablet znajdzie swoich zwolenników.

Źródło: SamMobile