Wiele osób w tym ja miało problemy z aplikacją Deezer na Samsungu. Może nie do końca z aplikacją, ale z kontem. Subskrypcja powinna automatycznie pojawić się na koncie i aktywować 6 miesięcy gratis na Premium+. Nie zawsze jest to takie łatwe.

Kupując Samsunga Galaxy S5 otrzymujemy kilka ciekawych darmowycy subskrypcji, które normalnie są płatne. Pisaliśmy chociażby o Skycash, w którym użytkownicy S5 dostają 50 zł do wydania, a inne Samsungi 10 zł. Wróćmy jednak do serwisu muzycznego, który według Waszych informacji sprawia trochę problemów. U mnie również automatycznie nie aktywowała się subskrypcja na pół roku.

Nic strasznego wystarczy napisać na ten adres e-mail, że taka sytuacja ma miejsce. Ważne jest żeby pisać z maila, na którym jest zarejestrowana usługa. Support pomoże i po kilku godzinach powinno wszystko być ok. Jeszcze jedna ważna rzecz, o której warto wspomnieć. Jeśli macie jakiś dodatkowy kupon promocyjny tak jak ja nie aktywuje go. Jednocześnie możemy mieć jeden rabat na usługę Deezer. Warto o tym pamiętać bo wtedy dodatkowo będziemy musieli pisać do pomocy w celu cofnięcia całego procesu. Jeśli macie pytania dajcie znać.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

4 replies on “Problemy z subskrypcją w Deezer?”

  • Uczaj
    20 maja 2014 at 12:18

    A co jeśli już posiadam konto Deezer oczywiście nie premium ,aby skorzystać z 6 miesięcy subskrypcji to muszę rejestrować nowe konto abym miał 6 miesięcy , jak to jest

  • aplauz
    2 października 2014 at 18:45

    Aktywowałem dzisiaj tą uslugę i pobrało mi 10zł. Czyżby już ta promocja nie jest aktualna?

    • Zu
      4 kwietnia 2015 at 16:04

      Mam ten sam problem.. I Co teraz przez 0,5 roku będzie mi pobierać 10 zl za ta usługę?

  • Damian Wojtowicz
    5 lutego 2015 at 20:58

    Ludzie piszą, że w komentarzach na Google Play, że na S3 tylko przy wyłączonym ekranie im się tnie muzyka z Deezer. U mnie też.
    Co może być przyczyną. A Spotify działa dobrze.