Jak wiemy, rokrocznie Galaxy Note jest prezentowany światu na wrześniowych targach IFA w Berlinie. Wtedy też poznajemy jego oficjalną specyfikację, wygląd urządzenia oraz dodatkowe funkcje. Zazwyczaj materiały reklamowe są prezentowane zaraz po premierze. Jednak tym razem jest trochę inaczej. Gdzie Koreańczycy reklamują swój produkt przedpremierowo?

O następcy Galaxy Note’a 3 wiemy już całkiem sporo. Ma mieć wyświetlacz Super AMOLED o rozdzielczości QHD, nawet do 64 GB pamięci wbudowanej, którą będzie dało się rozszerzyć przez kartę microSD, Snapdragon 805 lub Exynosa 5433 Octa, aparat 16 Mpix z OIS oraz 3 GB pamięci RAM. Oczywiście Note 4 będzie miał ulepszonegy rysik S-Pen, czytnik linii papilarnych, pulsometr oraz kilka nowych funkcji. Całością ma zarządzać Android 4.4 KitKat z nakładką na interfejs TouchWiz Nature UX. Nadal te wycieki nie doczekały się oficjalnego potwierdzenia, ale mimo to w pewnym azjatyckim państwie jest już pewnego rodzaju akcja promocyjna. 

Otóż w Chinach są już rozwieszone banery reklamujące nadchodzący high-endowy tabletofon. Jest to sytuacja, wręcz niespotykana. Krótkie zapowiedzi są na porządku dziennym, ale już wywieszanie reklam przed prezentacją danego produktu, śmiało można nazwać niecodziennym. Nie ma na nich jednak oficjalnego zdjęcia sprzętu, więc ta kampania jest bardziej przypomnieniem o zbliżającej się premierze Note 4.

źródło: Phone Arena, SamMobile