Od pokazania światu Galaxy Note 4 już trochę minęło. Samsung zdołał już wypuścił kilka infografik oraz filmów wideo, na których pokazał zalety samego tabletofonu jak i jego rysika oraz funkcję Multi Window. Dowiedzieliśmy się także, od Olafa Krynickiego – rzecznika Samsung Polska, o dacie sprzedaży następcy Galaxy Note 3 w Polsce. Teraz Samsung częstuje nas kolejnym filmem z Note’em czwartym w roli głównej.

Amerykański odział Samsunga na swoim kanale w serwisie YouTube opublikował kolejny film promujący Galaxy Note 4. Jest to z pewnością najdłuższy film promujący Samsunga Galaxy Note 4, bo trwa ponad cztery minuty. W prawdzie klip nie pokazuje funkcji z Note 4, ale skupia się na czymś innym.

Na wideo widzimy dwóch przyjaciół, którzy grają w grę słów, gdzie do słów dodają wyraz „Note”, pokazując tym samym jak wiele wyrazów można zmienić umieszczając w nich właśnie słowo „Note”. Na przykład, obaj panowie znajdując się w kawiarni zamawiają Cappuccino używając wyrażenia CappucciNOTE. Niekiedy jest nawet zabawnie, ale w niektórych momentach wieje nudą. Z pewnością Koreańczycy chcieli wypromować swój najnowszy tabletofon z zupełnie innej strony. Czy im się to udało? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami.

Jak wiemy Samsung Galaxy Note 4 jest dostępny w pre-orderze we wszystkich amerykańskich sieciach, więc Samsung w tym kraju reklamę zaczął już na dobre. W Polsce sprzedaż planowana jest na 25 października, więc i u nas powinna już niebawem zacząć się kampania reklamująca Galaxy Note 4. Czekacie na Galaxy Note 4?

źródło: Samsung Mobile USA