Jak na razie Samsung promuje swój najnowszy tabletofon przeważnie w internecie, w najpopularniejszym serwisie przeznaczonym dla wideo – w Youtube. Koreański producent jest w tym tygodniu na fali, bo wypuścił już kilka filmów. Mogliśmy w nich zobaczyć takie rzeczy jak zalety rysika S-Pen, Multi Window, czy zalety samego urządzenia. Jak wiadomo, Samsung Galaxy Note 4 jest już dostępny w niektórych krajach, a w większości krajach jest już tuż za rogiem, bo ma pojawić się z końcem października. Dlatego najwyższy czas, aby Koreańczycy rozpoczęli kampanię reklamową z jeszcze większym natężeniem niż do tej pory.

Samsung Mobile na swoim koncie w serwisie YouTube, opublikował dwa nowe filmy reklamujące Samsunga Galaxy Note 4. Skupiają się one głównie na wspaniałym wyświetlaczu, który wykonany jest w technologi Super AMOLED i w rozdzielczości QHD oraz na rysiku S-Pen. Pierwszy film (poniżej) rozpoczyna się od wyjaśnienia znaczenia dużych ekranów w smartfonach wraz z funkcją wielozadaniowości w Galaxy Note 4, a potem płynnie przechodzi do pokazania, czekającego na wypranie się ubrań, użytkownika, który zajada kanapkę i cieszy się dużym 5,7-calowym ekranem i wyraźnym obrazem. Dalsza część wideo chwali Galaxy Note 4 za jego jaśniejsze zdjęcia selfie robione po przybliżeniu palca do pulsometru, a kończy się na pokazaniu wielu zastosowań funkcji Photo Note.

Drugie wideo (powyżej) wyjaśnia działanie S-Pen’a jako specjalny rysik, dzięki funkcjom takim jak Smart Select (Inteligentny wybór).

http://youtu.be/GakJE90sBRw

Trzeba przyznać, że Samsung już dosyć sporo stworzył filmów, które reklamują najważniejsze i najciekawsze funkcje w Galaxy Note 4. Te dwa ostatnie z pewnością bardziej pokazują jakich reklam możemy spodziewać się w najbliższym czasie w telewizji.

źródło: SamsungMobile