Emocje związane z premierą Galaxy Note 4 już opadły, więc to najwyższa pora na to, aby Samsung przypomniał o swoim najnowszym flagowcu. Jak wiadomo, reklama to jeden z czynników sukcesu firmy, dlatego też w sieci pojawiły się krótkie filmiki, na których to koreański producent wychwala zalety swojego phabletu.

Pierwsze wideo, które widzicie powyżej skupia się na zaletach rysika S-Pen. Do jego produkcji Koreańczycy zaangażowali znanego, amerykańskiego komika i muzyka. Podczas gdy my poznajemy kolejne możliwości rysika, Reggie Watts umila nam czas swoim beatboxing’iem. Kolejne reklamy przedstawiają zalety phabletu Galaxy Note 4 z perspektywy trzech różnych osób – nastoletniego rodzeństwa oraz ich ojca. Każde z nich wykorzystuje urządzenie w inny sposób. Dla dziewczyny najważniejsza jest funkcja pozwalająca na zrobienie idealnego selfie. Chłopiec najbardziej ceni funkcję multiwindow i wielozadaniowość Note 4. Dla ojca natomiast najważniejsza jest możliwość szybkiego naładowania baterii oraz tryb jej oszczędzania, dzięki czemu przez cały dzień może pozostać w kontakcie ze swoją rodziną. To, w jaki sposób urządzenie pomaga im w codziennych czynnościach możecie sprawdzić na poniższych filmach.

https://www.youtube.com/watch?v=EvLE7JWiDt8

https://www.youtube.com/watch?v=GFgwTxaU0CY

https://www.youtube.com/watch?v=o85Y4XfBUuQ

Czy te reklamy Was przekonują? Czy któraś z pokazanych w nich możliwości Note 4 przekonuje Was do jego zakupu? Dajcie znać, co myślicie.

źródło: SamMobile