BlackBerry chce podbudować swoją markę i wkroczyć na rynek z nowymi propozycjami, w czym mają mu pomóc dwa najnowsze modele – BlackBerry Classic i BlackBerry Passport. Wygląda na to, że powoli realizują swój plan, bo flagowy Passport sprzedaje się lepiej niż zakładano, co zapewne jest zasługą jego nietypowego wyglądu, dużej produktywności i świetnej klawiatury QWERTY. Smartfon jest już od dłuższego czasu do kupienia w Polsce, a teraz do oferty sklepów z elektroniką wkracza jego mniejszy kolega – BlackBerry Classic.

BlackBerry Classic to tak naprawdę kwintesencja kanadyjskiej firmy w najświeższym wydaniu. Smartfon ma najnowszy system operacyjny BlackBerry OS, 3,5-calowy, dotykowy ekran, ale przede wszystkim to, z czego urządzenia BlackBerry od zawsze były znane i uwielbiane – fizyczną klawiaturę QWERTY pod wyświetlaczem. To właśnie dlatego w nazwie tego smartfonu widnieje słowo „Classic”, co jest poniekąd powrotem do korzeni marki i ukłonem w kierunku najwytrwalszych miłośników tych smartfonów.

Trochę musieliśmy czekać na pojawienie się Classica w Polsce. Pierwszy zadebiutował flagowy Passport, którego obecnie można zdobyć za około 2500 złotych. BlackBerry Classic już na starcie jest o kilkaset złotych tańszy od swojego mocniejszego brata, bo jego cena została ustalona na poziomie 1999 złotych. Ale to nie wszystko, bo cena przez pewien czas jest jeszcze niższa. Smartfon pojawił się w ofercie X-KOM’u i z okazji premiery cena smartfonu została obniżona o dodatkowe 150 złotych na hasło BlackBerry. Jeśli więc ktoś z Was planował zakup BlackBerry Classic to teraz jest najlepsza okazja, zważając na fakt, że promocja trwa tylko do 6. lutego 2015 roku. Od tego dnia będą też realizowane pierwsze zamówienia. Smartfon jest do kupienia w kolorze białym lub czarnym.

BlackBerry Classic w X-KOM / fot. X-KOM
BlackBerry Classic w X-KOM / fot. X-KOM

 

źródło: X-KOM