Mówi się, że reklama dźwignią handlu. Trudno się z tym stwierdzeniem nie zgodzić. Nie od dziś wiadomo, że to właśnie reklama i/lub marketing wpływają, mniej lub bardziej, na sprzedaż określonego produktu. To właśnie dzięki reklamie dowiadujemy się najczęściej, że dana rzecz jest dostępna na rynku i to od formy jej przekazu zależy, czy dotrze do potencjalnego konsumenta i zostanie w jego umyśle na dłuższą chwilę.

Dobrze wie o tym firma Samsung, która duży nacisk stawia na marketing. Koreańczycy na prawdę poświęcają sporo czasu, aby zaprezentować swój produkt w jak najlepszym świetle, czego przykładem jest najnowsza reklama Samsunga Gear S2. Do swojego „projektu” Samsung zaprosił sporo ludzi i zainwestował w rzeczy materialne jak na przykład w dużą hale. To wszystko z pewnością zrobi duże wrażenie dla oglądających.

Samsung Gear S2 - reklama
Samsung Gear S2 – reklama / fot. Samsung

 

W pierwszych sekundach widzimy ludzi ustawionych w okrąg, którzy równo klaszczą w rytm przesuwającej się wskazówki zegara. To nic, że od razu skojarzyło mi się to z Rubikiem, ważne, że od razu zachęciło mnie to do dalszego oglądania. Następnie ludzie zaczęli chodzić na około, czego wynikiem było przechodzenie między konkretnymi aplikacjami. Świetnie zaprezentowany obracany ring w Gear S2.

Samsung Gear S2 - reklama
Samsung Gear S2 – reklama / fot. Samsung

 

Całość skupia się na perfekcji, synchronizacji, płynności i szybkości, czyli pokazuje zalety Gear S2, który właśnie takim jest urządzeniem. Do tego dochodzi energetyczna muzyka. Samsung fajnie nawiązał do aplikacji S Health i fajnie ją przedstawił na filmie. Dla mnie bomba! W filmie widać nie tylko dorosłych, ale też dziecko grające na perkusji, co można odebrać, że Gear S2 jest przeznaczony dla wszystkich – dla płci pięknej i dla mężczyzn i dla dzieci. Z reszta zobaczcie sami, bo na prawdę tak dobrej i fajnej reklamy dawno nie widziałem. Ta reklama Samsunga Gear S2 na pewno zostanie w mojej głowie na długo. Film znajdziecie powyżej.

Samsung Gear S2 - reklama
Samsung Gear S2 – reklama / fot. Samsung

 

Źródło: Samsung