Sukces marki Xiaomi nie jest dla nikogo zaskoczeniem. Doskonały wręcz stosunek ceny do jakości daje dobre rezultaty sprzedażowe, także na nieco bogatszych rynkach, aniżeli azjatycki. Firma rodem z Państwa Środka stopniowo pozbywa się łatki firmy bez autorskich rozwiązań, pracując konsekwentnie na swoją renomę i zaufanie konsumentów. Tego typu polityka zaczyna się powoli opłacać, wpływając na zadowalające wyniki finansowe i ilość sprzedanych sztuk swoich urządzeń. 

W tym roku nic się nie zmieniło i wciąż flagową, najważniejszą spośród wszystkich linią urządzeń jest seria Mi, obecnie oznaczona ósemką. Xiaomi celowo porzuciło siódemkę, by nawet za pomocą nazwy swoich produktów nawiązać „walkę” ze smartfonami Samsunga czy Apple. W ostatnich dniach Xiaomi pochwaliło się liczbą sprzedanych urządzeń z tej serii, która może satysfakcjonować firmę, a także jej zwolenników.

Xiaomi Mi 8
Xiaomi Mi 8 / fot. Weibo

Od czasu zaprezentowania modeli Xiaomi Mi 8 SE, Mi 8 oraz Mi 8 Explorer Edition minęło już prawie 4 miesiące.

W tym okresie, swoich nabywców znalazło równo 6 milionów urządzeń z rodziny Mi 8.

Może to być satysfakcjonującym wynikiem, biorąc pod uwagę krótką obecność w sprzedaży.

Xiaomi postanowiło pochwalić się tym osiągnięciem, umieszczając w sieci specjalnie przyrządzoną na tę okazję grafikę. W mojej opinii liczba ta tylko będzie wzrastać, ponieważ linię wzbogaciły kolejne modele – Mi 8 Lite oraz Mi 8 Pro. Co więcej, czas nie tylko postarza, ale również obniża ceny – z biegiem czasu powinno być więc taniej, a co za tym idzie jeszcze bardziej przystępnie.