Ze smartfonami czasami dzieją się bardzo dziwne rzeczy. W większości przypadków winowającą są błędy w oprogramowaniu lub nie do końca sprawdzone aktualizacje, które zamiast wnosić poprawki, robią zupełnie coś odwrotnego. Sam się o tym przekonałem na przykładzie Galaxy Note 3, gdzie po ostatniej aktualizacji telefon krócej działa na baterii i ma problemy z funkcjonowaniem czujnika zbliżeniowego. To jest jednak część software’owa. A co jeśli „wariuje” hardware?

Jakiś czas temu jeden z użytkowników poinformował mnie o problemie ze swoim Samsungiem Galaxy S 4. Problemie dziwnym i do dzisiaj niewyjaśnionym. Zacznijmy jednak od początku. Jarek, bo tak brzmi imię wspomnianego użytkownika jest miłośnikiem smartfonów Galaxy od kilku lat. Swoją przygodę zaczął od legendarnego Samsunga Galaxy S II, który był urządzeniem ponadczasowym jak na okres swojej świetności. Premiera Galaxy S II była prawdziwym „Wejściem Smoka” w androidowym świecie, a smartfon mógł śmiało konkurować z produktami od Apple czy HTC. Potem przyszedł czas na kolejnego flagowca Galaxy S III, a następnie Galaxy S 4, który jest już w jego rękach od przeszło pół roku. To właśnie ten ostatni jest bohaterem dosyć nietypowej i zarazem przykrej sytuacji.

Okazuje się, że w Samsungu Galaxy S 4 po jednym z ładowań została uszkodzona szybka zakrywająca ekran. Na całej szerokości przedniej tafli pojawiło się pęknięcie, które możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Jak informuje Jarek, „telefon tego ranka był dziwnie gorący”, co go zaskoczyło równie mocno jak niespodziewane pęknięcie na ekranie. Co więcej, telefon nigdy nie miał kontaktu z podłożem, nie występował w roli zabawki, którą bawiły się dzieci i co najważniejsze miał oryginalną baterię i był zawsze ładowany fabryczną ładowarką.

Samsung Galaxy S4 / fot. wozik.com
Samsung Galaxy S4 / fot. wozik.com

Jak możecie się domyślać, takie zniszczenie klasyfikowane jest przez serwis jako uszkodzenie mechaniczne, czyli powstałe z winy lub niedopatrzenia użytkownika. Takiego uszkodzenia nie obejmuje podstawowa gwarancja producenta, więc jeśli nie zostało wykupione dodatkowe ubezpieczenie sprzętu, użytkownik musi naprawę pokryć z własnej kieszeni, co w przypadku uszkodzenia ekranu jest kosztowe. Ale co w sytuacji, kiedy rzeczywiście doszło do tego bez ingerencji użytkownika? Co jeśli szybka sama pękła, przykładowo z powodu przegrzania się jakiś elementów wewnątrz obudowy lub wadliwej partii urządzeń? Trudno cokolwiek powiedzieć, bo sprawa po dziś dzień nie została wyjaśniona. Co ciekawe, opisywany Galaxy S 4 nie jest jedynym przypadkiem.

Jarek zrobił małe rozeznanie i jak się okazuje, z podobnym problemem borykają się inne smartfony Samsunga, do których należą Galaxy S III, Galaxy Note II i Galaxy Note 3. W niektórych egzemplarzach w niewyjaśnionych okolicznościach i bez konkretnej przyczyny pęka ekran. Przypadków jest więcej i to nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach na świecie.

Odpowiedź serwisu była szybka i jednoznaczna:

Sam osobiście korzystam z telefonu Galaxy S4 GT-I9505 i ekran nie uległ samouszkodzeniu. Zgodnie z piątym punktem warunków gwarancji, uszkodzenia takie jak pęknięcie obudowy czy wyświetlacza, rysy oraz przetarcia nie są objęte ochroną gwarancyjną.

Owszem, standardowa gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, ale powoływanie się na swój egzemplarz nie jest do końca profesjonalne. Jeśli ekran w smartfonie pracownika nie uległ samouszkodzeniu, to nie może się to stać w egzemplarzu innych użytkowników? To można wywnioskować z informacji przekazanej z serwisu.

Jarek jak i inni użytkownicy z pewnością będą dochodzić swoich praw. Ja w tej kwestii niewiele mogę zrobić, bo po pierwsze nie pracuję w serwisie, a po drugie taki problem póki co mi się nie przytrafił, a używałem zarówno Galaxy S III, Galaxy Note II jak i teraz Galaxy Note 3. Nie mniej, sytuacja jest dziwna, a sam problem dosyć poważny. Na pewno pomocne okazałoby się oficjalne stanowisko firmy Samsung w tej sprawie, jaki czynnik może powodować takie uszkodzenia. Będziemy śledzić całą sprawę i jeśli tylko dowiemy się czegoś więcej, damy znać. Cały problem został szczegółowo opisany na blogu użytkownika, dlatego zainteresowanych odsyłam również tam – wpis 1, wpis 2.

A co Wy myślicie o całej tej sprawie? Może wśród Was jest ktoś, kto miał do czynienia z podobnym problemem? Dajcie koniecznie znać w komentarzach.

Aktualizacja 19.05.2014 

Po ponad dwóch miesiącach sprawa samopękającej szybki w Galaxy S4 dotarła do końca i jak się okazuje, zakończyła się pozytywnie. Jak się okazało, serwis zaklasyfikował usterkę jako uszkodzenie mechaniczne, ale z racji tego, że sam telefon nie nosił żadnych śladów bezpłatnie wymienił pęknięty ekran. Więcej informacji możecie znaleźć bezpośrednio na stronie autora.

źródło: wozik.com

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

114 replies on “Trudne sprawy, czyli samopękająca szybka w smartfonach Galaxy”

  • Dawid
    13 kwietnia 2014 at 07:44

    Bateria czasami mu nie spuchła i nie „wypchnęła ” ekranu? 😉

  • Mateusz Kaca
    13 kwietnia 2014 at 12:00

    Mój znajomy miał to w S III, dziwny przypadek, ale by ciąć koszta tylko przykleił folię by ew. się to pęknięcie nie powiększyło.

    • Wozik
      13 kwietnia 2014 at 13:16

      Czy możesz poprosić o udostępnienie zdjęć i opisu sprawy?

      • GalaxySparkle
        13 kwietnia 2014 at 18:40

        Planujesz zebrać te przypadki i pytać Samsunga o oficjalne stanowisko?

        Serwisant widzi pojedynczy przypadek, zasadniczo niepodlegający gwarancji, więc każdy w pojedynkę nic nie zdziała. Samsung powinien dostać całą listę przypadków i do nich się ustosunkować. Oczekiwałabym także jakiegoś wsparcia dla innych posiadaczy tych modeli, bo miliony ludzi będą się bać, że ich urządzeniom przytrafi się to samo. Jak na razie chyba wspólnym czynnikiem bezpośrednim jest temperatura, a mój się dość grzeje po dłuższym czasie grania.

        PS: Ten serwisant, który tak 'profesjonalnie’ pisze, że u niego nic takiego się nie dzieje, jakby odpisywał na forum, to powinien się pożegnać z pracą.

        • Wozik
          14 kwietnia 2014 at 08:40

          Dokładnie tak, zbieram przypadki, żeby przekazać Samsungowi.

          • GalaxySparkle
            14 kwietnia 2014 at 16:50

            Przy okazji zapytaj, proszę, o wsparcie dla pozostałych posiadaczy tych modeli. Czy każdy jest zagrożony czy może tylko jakieś określone partie? Kiedy już zbadają problem, powinni zapewnić o pomocy w razie wystąpienia kolejnych przypadków.

          • Andrenak
            4 maja 2014 at 18:10

            Galaxy S2 SGH-T989D 1,5ghz nie ma go w Polsce,Ma pęknięty lewy dolny róg nad przyciskami.Działa ale też podejrzewam grzanie -dziwne bo w spoczynku i tylko czasami, jak jest minimum baterii.

          • Daniel Drobnicki
            18 kwietnia 2014 at 20:00

            Witam mi też pękł wyświetlacz w Note 3 zaraz dwa tygodnie po tym jak go kupiłem byłem w serwisie Samsunga oraz podałem do Samsunga w tej sprawie ale jak wiadomo cennik za wymianę wyświetlacza i wiadomość że oni nic nie wiedzą żeby coś nie grało w tych modelach. Jeśli ktoś coś będzie wiedzieć więcej w tej sprawie to niech da znać

        • Guest
          20 kwietnia 2015 at 23:55

          Cześć,
          Nie wiem czy sprawa jest aktualna, czy można jeszcze coś z tym 'fantem’ zrobić… Już raz miałam takie pęknięcie na swoim telefonie – Samsung Galaxy Core Plus, chociaż wcześniej parę razy upadał i nic się z nim nie działo (oprócz rys z tyłu i na rantach). Pewnego dnia (około miesiąc temu) zauważyłam taką właśnie rysę, jaką ktoś zamieścił na zdjęciu – od lewej do prawej; dotyk działał. Nie poszłam do serwisu ani do Orange, bo dokładnie tak jak Wy wiedziałam jak to się skończy. Wymieniłam szybkę w serwisie GSM. Od byle czego robią mi się rysy na nowej szybce, ale już machnęłam ręką. Dziś musiałam podłączyć telefon do ładowarki samochodowej i znów to samo, ale od tej głównej rysy (w dokładnie tym samym miejscu) odchodzi jeszcze jedna, w bok w lewą stronę.
          Jutro jadę do tego serwisu, ale wątpię, żeby cokolwiek mi się udało, skoro parę osób pisze o przegrzanym tel i pęknięciu szyby… Więc pewnie wina ładowarki samochodowej 🙁
          Gdyby była jakaś szansa, nowe informacje (minął rok od ostatniego wpisu) – bardzo proszę o kontakt:
          [email protected]

  • ravagehd
    13 kwietnia 2014 at 12:04

    Na forach można się doszukać info o pękającym szkle w Note3 wskutek naprężeń ( tel. trzymany w kieszeni bez etui).

  • Eryk
    13 kwietnia 2014 at 12:06

    Ja tego problemu doświadczyłem w Note 3, uszkodzenie nawet w podobnym miejscu, któregoś wieczora nagle nie wiedzieć czemu powstało pęknięcie a jestem na 110% pewny ze telefon nie spadł, nie został uderzony itp.

    • Wozik
      13 kwietnia 2014 at 13:16

      Czy możesz podzielić się zdjęciami urządzenia?

    • Darek
      13 kwietnia 2014 at 22:16

      U mnie stało się to samo. Jedno pęknięcie w poprzek. Na stówę telefon nie spadł i stało się. Wcześniej zauważyłem, że po graniu bardzo się zagrzał. Żal…

      • Krzysztof Nawrot
        14 kwietnia 2014 at 00:46

        Nie wykluczone zatem, że problemem może być nadmierne przegrzanie niektórych modeli.

      • Wozik
        14 kwietnia 2014 at 10:55

        Czy możesz udostępnić zdjęcia i opinię serwisu?

  • Mati
    13 kwietnia 2014 at 12:24

    Ten rzekomy Note 2 to chińska podróbka, nie ma faktury szczotkowanego metalu i jest zbyt duży odstęp między przyciskiem home a ekranem

  • Nieznany7
    13 kwietnia 2014 at 19:06

    MAM DOKŁADNIE TAKI SAM PROBLEM !
    Mój S3 spadł w coverze puro na chodnik z wysokości około 50cm. Przez upadek na ekranie powstało jedno pęknięcie. Zostawiłem telefon na biurku, a następnego dnia rano były już kolejne 3 nowe duże pęknięcia a telefon nie był w żaden sposób poruszany. Próbowałem to reklamować ale oczywiście bezskutecznie. Serwis odesłał mi tylko cennik ewentualnej wymiany wyświetlacza. Nie wymieniałem wyświetlacza i już od pół roku korzystam z S3 z popękanym wyświetlaczem, w codziennym użytkowaniu nie przeszkadza mi to nawet.

    • Krzysztof Nawrot
      14 kwietnia 2014 at 00:46

      Dokładnie taki sam problem? Chyba nieco inny skoro za pierwszym razem telefon ci spadł i wtedy właśnie pojawiło się pęknięcie. W artykule opisany jest problem pękającego ekranu samoczynnie, podczas ładowania.

    • Wozik
      14 kwietnia 2014 at 10:55

      Jeśli telefon Ci updał, to trochę inna historia.

  • Maxx
    14 kwietnia 2014 at 23:26

    Niestety i ja mam pękniętą szybkę w SIII. Po ładowaniu zobaczyłem pęknięcie podobne to tego ze zdjęcia Note2. Stało się to z 8-10mcy od momentu zakupu telefonu. Nie zgłaszałem tego do serwisu, gdyż od razu wiedziałem jaki będzie finał. Pęknięcie nie jest wyczuwalne pod palcem, dotyk działa płynnie, nie ma jakiegoś „martwego” nad pęknięciem. A samo pęknięcie najlepiej widać przy wyłączonym ekranie. W sumie przez ten defekt pozostałem przy SIII i nie wymieniam go na wyższy model. Po prostu boję się że coś znowu pęknie i piękny tel za niemałe pieniądze stanie się „gratem”.

  • Lubof
    16 kwietnia 2014 at 09:24

    Mnie też pękła szybka. Podłączyłem wieczorem telefon do ładowania, rano się obudziłem i zobaczyłem pęknięcie.Nie czuć go pod palcem, tylko widać. Mam galaxy s III. Samsung mógłby coś z tym zrobić!

  • Wozik
    16 kwietnia 2014 at 09:57

    S4 pękają także w kieszeniach, zobaczcie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2287882&page=2

    • Daniel Drobnicki
      16 maja 2014 at 14:24

      hej podaj numer albo kontakt do tej kierowniczki w Samsungu bo też mam podobną sytuację z pękniętym ekranem w note3. W razie czego to pisz na [email protected]

  • Wiktor
    19 kwietnia 2014 at 07:52

    Chciałem kupić Note 3 ale teraz obawiam się tych tajemniczych pęknięć :/. Posiadam Samsunga Galaxy Core ale to chyba jest nie istotne bo widzę że sprawa obejmuję modele S i Note, ale grając np. w Fife na owym telefonie bardzo się grzeje ale nie występują żadne pęknięcia podczas ładowania (grzeje się mniej) też nie występują żadne pęknięcia dopowiem jeszcze że telefon posiadam już 6 miesięcy.

  • Mag72
    26 kwietnia 2014 at 10:32

    Samsung note 2. Pękł wyświetlacz w lewej górnej części telefonu. Zimą, trzymany w uchwycie samochodowym po wyjściu na zewnątrz pojazdu nastąpiło jego uszkodzenie.

  • Klaudia
    29 kwietnia 2014 at 23:27

    Mam podobny problem. Mój telefon to LG L9 i kilka dni temu sam pękł mi ekran. Telefon ani nie spadł ani się nie przegrzał. A pękł od głośnika przez całą długosc. Telefon nie posiada żadnych rys ani śladów upadku, ma nawet folie które znajdują sie na nim od nowości. Myślicie że mogę to reklamowac ?

    • paula
      25 sierpnia 2014 at 16:41

      mam podobny problem nvm co robic ;c

  • Daniel Drobnicki
    16 maja 2014 at 14:01

    Wozik daj znać jak sprawa wygląda z tymi reklamacjami jeśli chodzi o te pęknięcia ekranu

  • Rafał Tadeusz Wroński
    23 czerwca 2014 at 00:20

    No ładnie. Teraz będę miał koszmary. Chucham i dmucham na swojego S3, a tu może się ekran przepołowić od zwykłego ładowania? Brrr… nawet nie chcę o tym myśleć.

  • Jola
    28 czerwca 2014 at 18:07

    Żałuję, że kupiłam ten telefon, Samsung Galaxy Note II kupiony 3 miesiące temu-jestem na wakacjach, podłączyłam na noc telefon do ładowania a rano wypinam i mam pękniętą szramę idącą dokładnie od gniazdka ładowania po przekątnej do krawędzi telefonu!!!! 3,5 tys bo tyle spłacam przez 2 lata jak psu w ……bo przypuszczam jaka będzie opinia serwisu.

  • Mateusz Buławski
    9 lipca 2014 at 00:32

    A mi właśnie pękła w górnym prawym rogu w sg5…telefon ma tydzień. Wcześniej miałem ip5 i przeżył prawie dwa lata bez uszkodzeń.

  • Kasia
    20 lipca 2014 at 10:47

    Witam, mam podobny problem. Pęknięty ekram tylko, że w Samsungu galaxy tab3. Tablet nie upadł, nic nie zostało na niego upuszczone, cały czas znajdował się w futerale. Aż pewnego pięknego dnia nie wiadomo z jakiej przyczyny pojawiło się pęknięcie. Co śmieszne serwis wycenil naprawę na kwotę przewyższająca wartość urządzenia.

  • galaxyuser
    24 lipca 2014 at 15:02

    Jak nic leżał sobie i sam pękł… To brzmi śmiesznie. Ekrany same nie pękają. Należy umieć przyznać się do własnych błędów.

    • 24 lipca 2014 at 16:19

      wszystko jest możliwe

    • KOBIETA
      30 października 2014 at 13:48

      Oczywiście, że pękają. Jeśli gniazdo ładowania jest źle zrobione, telefon pod wpływem ładowania przegrzewa się o ponad 200% i nietrudno o taką usterkę. Ale jeszcze częstszym przypadkiem jest pękanie samsungów na mrozie – znam kilkanaście przypadków, w których ekran nie wytrzymywał temp. poniżej -10 stopni w zimie (m.in. S3 mini, S2, Monte, Trend) i ni stąd ni zowąd pojawiały się pęknięcia poziome, ukośne, w okolicy głośnika lub przycisku home.
      Producent wspominał o tego typu wadach, ale tylko w anglojęzycznych specyfikacjach modeli z przed serii galaxy.
      Radzę więcej czytać, zanim posuniesz się do bezpodstawnego cynizmu 😉
      Pozdrawiam, wścibska baba

      • hehehehe
        9 sierpnia 2015 at 13:44

        W poprzednie ferie zimowe nagrywałem swoją jazdę na nartach telefonem s3 mini. Było ok. -20 stopni a ekran jakoś nie pękł.. Najgorzej miała bateria bo od mrozu nagle straciła swój prąd 😉 Po ogrzaniu wrócił 😉 Film na szczęście cały bo przerwałem przed wyłączeniem

    • Xan
      4 października 2015 at 22:15

      Jaki ty chlopie glupi jestes

  • Stanisław Tarasek
    25 lipca 2014 at 13:01

    Mi pekł ekran po 3ch tygodniach w note 3 neo pomimo ze telefon był w orginalnym etui ;/ gdzie mam zgłosić tą usterkę ?

    • Stanisław Tarasek
      25 lipca 2014 at 13:25

      tak pękł wydaje mi się ze coś dostało się miedzy szybkę a ekran

    • 25 lipca 2014 at 17:23

      Najlepiej dać do serwisu opisując całą sytuację bardzo dokładnie

      • Stanisław Tarasek
        25 lipca 2014 at 23:10

        mam wrażenie ze szkło w mojej sztuce jest jakies lipne miałem s4 i tam o zarysowaniu nie było mowy miałem 1,5 roku i jak sprzedawałem było jak nowe a ten se rysuje paznokciem prawie że od rysika mam rysy

    • pch
      25 sierpnia 2014 at 16:38

      mój prestigio także ma pęknięcie które pojawilo się z nikąd… po
      ladowaniu nie jest onoo proste jest kkrzywe.. ale znajomi także skarżą
      się na takie pęknięcia.. owszem niektórzy trzymali pieniądze drobne czy
      cos innego przy smartfonie.. ale inni trzymali je na na biurku gdzie
      telefon ładował.. jakim cudem powstają takie pęknięcia przy ładowaniu.. Mój ma 3 tygodnie wgl -,- to jest żałosne..

      ten problem pojawia się coraz częściej a gwarancja 'nie obejmuje’ podobno 'takich uszkodzen’

  • p.g
    17 września 2014 at 10:21

    No to ja mam super farta. Za parę dni będzie jak użytkuję telefon 2 lata, z podkreśleniem słowa użytkuję. Generalnie to telefon „mobilny” jest ze mną cały czas. Zazwyczaj jego transport odbywa się w kieszeni dżinsowych spodni. Kilka razy grzmotnął porządnie o ziemię, a jeden raz wypadł mi z kieszeni na asfalt podczas jazdy na rowerze. Moja S3 jest poobijana z każdej strony. Jakbym chciał go oddać do serwisu to pewnie nie zostałby przyjęty z uwagi na użytkowanie powyżej śladów normalnego użytkowania, czy jak to nazywają aktualnie. Widocznie producent telefonów nie przewidział, że są użytkownicy, którzy bardzo ale to bardzo będą dbać o ten telefon. Może taki telefon nie potrafi tego wytrzymać i „che wyjść z siebie” zazwyczaj wychodzi przez szybkę bo telefon leży szybką do góry 😉 Reasumując to mamy w gospodarstwie domowym 4 takie S3, trzy z nich mają 2 lata i dwie S3 spękały się jak na załączonych powyżej obrazkach. Kolejny jeden jest aktualnie w 9 miesiącu użytkowania :), powinno się w końcu coś urodzić na jego szkle, ale jakoś bez szwanku. A mój oczywiście ma się dobrze. Jednak innym jego problemem jest kłopot, gdy w czasie połączenie nagle słychać jakby ktoś przelewał wodę w rurach, nie wiem czy to wina sieci czy samego telefonu. Niedługo wymiana więc coś wybierzemy na kolejne 2 lata.

    • p.g
      17 września 2014 at 10:34

      A i zapomniałem o najważniejszym. Te dwa spękane S3 niejednokrotnie leżały na ziemi, ale zazwyczaj kobiety podnosiły ten telefon oglądały czy nic mu się nie stało, pogłaskały, pochuchały i było ok. Jednak telefon miał już mikro uszkodzenia. Potem jakieś lekkie rzucenie telefonu na biurko, stół itp. i mikro mikro zaczyna pracować. Dochodzi do tego ładowanie telefonu, trochę temperatury i w końcu musi nastąpić ten moment, czyli brzdęk szybki. Tak więc zastanówcie się czy naprawdę, ale to naprawdę nie mieliście upadku waszego sprzętu za jakiejkolwiek wysokości. Gdyby szybki same pękały z siebie to pewnie już podczas odbioru z salonu zdarzałyby się przypadki otwarcia opakowania a tu S3 pęknięta. Zostawiam to do przemyślenia.

  • emmae
    23 września 2014 at 15:49

    Dzisiaj byłam w sklepie Media markt by oddać mojego sgs note II na gwarancję. Telefon zakupiony w październiku 2013 roku za grubą kasę… Telefon był ładowany w nocy i rano jak go odłączyłam serce mi stanęło w gardle. Pęknięcie poziome na ekranie. Oczywiście nie zaniosłam wcześniej do naprawy bo z góry by mnie skreślili ale po kilku ładowaniach telefon w ogóle się nie włączył. Nie reaguje na ładowarkę, żadna dioda się nie świeci podczas podłączania. Dzisiaj szanowny kierownik w punkcie obsługi powiedział mi, że nie przyjmie tego telefonu bo to jest uszkodzenie mechaniczne i muszę jechać na przemysłową żeby mi wycenili naprawę. Wkurzyłam się bardzo bo to nie z mojej winy… Nie oddam go na przemysłową (Poznań) bo już czytałam o takim przypadku i wycenili w jakimś modelu naprawę na 700zł… Zgroza… Czytałam też, że w Bydgoszczy znają już ten problem i zastanawiam się czy do nich nie wysłać telefonu z odpowiednim pismem. Jak myślicie? Jeśli macie jakieś pomysły bardzo proszę o info na mail emma9889(@)gmail.com

  • emmet
    5 lutego 2015 at 16:22

    Witam!. Dziś podładowałem telefon Nokia lumia 520 i stało się dokładnie to samo co Jarkowi. Chciałem odłączyć telefon i patrzę że mam szybę pękniętą a nigdy ani razu mi nie spadł na ziemie. Telefon był dziwnie ciepły wszędzie i na cała tafle jest wielkie pekniecie!

    • kawabi
      11 sierpnia 2015 at 18:41

      mam Nokię Lumię 520. Miałam telefon w torbie na plaży, był upał. Gdy telefon wyjęłam, to ekran był pęknięty. Czyżby od upału?

  • Lucy
    11 marca 2015 at 21:02

    w moim Samsungu Ace 4 wczoraj stało się podobnie.Rozmawiałam przez dłuższy czas.Gdy ponownie chciałam zadzwonić ekran nie działał i pojawiło się pęknięcie w lewym górnym rogu.Nigdy nie spadł i jest w stanie idealnym.Poprzedni miałam 3 lata i do dziś jest w stanie bardzo dobrym.

  • Emi
    21 kwietnia 2015 at 21:45

    Dokładnie to samo stało się z moją xperią M2

  • 13 czerwca 2015 at 14:39

    Zacznę od tego, że pamiętamy początki bloga galaktyczny i jesteśmy pod wrażeniem jak się rozwinął! gratulacje
    Jeśli chodzi o samopękającą szybkę to spotkaliśmy się tylko kilka razy z taką sytuacją mimo tego, że na co dzień zajmujemy się wymianą zbitej szybki w telefonach. Zapraszam też na naszego bloga!

  • muny
    23 lipca 2015 at 00:21

    Galaxy s6 edge po tygodniu używaniu pykło podczas ładowania i trzymania w ręku smartfon był mega gorący serwisy uznają to jako niby moja wina że mi upadł lub go wygiąłem żal.pl

    • Paweł Pyzik
      5 sierpnia 2015 at 21:59

      Witaj Napisz do mnie sms 602749895

      • Robert Sobkowicz
        21 lutego 2016 at 20:57

        Mam to samo. Dzisiaj pekla mi tylna szybka w moim s6edge tel ma jakieś 2 tyg nigdy nie upadl. Czary?

        • Lukasz Mielcarzewicz
          19 kwietnia 2016 at 21:19

          Witam, jak sprawa? jeżeli nie udało się załatwić pozytywnie to zapraszam do pozwu zbiorowego.
          Łukasz Mielcarzewicz
          [email protected]

    • Anna Nowakowska
      17 sierpnia 2015 at 23:08

      To samo stało się dziś z moim s6 edge

      • Paweł Pyzik
        20 sierpnia 2015 at 15:08

        mi tak samo pękło szkło w s6 edge

        • Anna Kornas
          28 sierpnia 2015 at 00:01

          Mi co prawda nic nie pękło ale po tygodniu wiesza się i nie chce czytać linii papilarnych do odblokowania tel. Teraz boję się że jeszcze pęknie. No pięknie.

        • Grigorij
          3 listopada 2015 at 18:30

          zapraszam wszystkich poszkodowanych do kontaktu w sprawie pozwu zbiorowego przeciwko Samsungowi: [email protected]

          • Michal Frycol
            17 listopada 2015 at 02:40

            Tak samo mojej mamie. Telefon nigdy nie spadł. Po tygodniu pekla szybka w S6:(

          • Lukasz Mielcarzewicz
            19 kwietnia 2016 at 21:19

            witam, jak sprawa? jeżeli nie udało się załatwić pozytywnie to zapraszam do pozwu zbiorowego.
            Łukasz Mielcarzewicz
            [email protected]

          • Lukasz Mielcarzewicz
            20 maja 2016 at 19:25

            witam, zapraszam do pozwu zbiorowego ([email protected])

          • Lukazh
            19 kwietnia 2016 at 20:07

            Działał ktoś cos z tym pozwem? Mi w s6 edge plus pekla szyba podczas ładowania. Oczywiście reklamacja odrzucona i dostałem propozycję zapłacenia 900zl za naprawę.

          • Lukasz Mielcarzewicz
            19 kwietnia 2016 at 21:18

            Witam, jak sprawa? jeżeli nie udało się załatwić pozytywnie to zapraszam do pozwu zbiorowego.
            Łukasz Mielcarzewicz
            [email protected]

          • Lukasz Mielcarzewicz
            20 kwietnia 2016 at 11:42

            Witam. Proszę o kontakt w tej sprawie. Mój prawnik będzie składał pozew w mym imieniu i wszystkich zainteresowanych. Pozdrawiam Łukasz Mielcarzewicz [email protected]

      • Lukasz Mielcarzewicz
        19 kwietnia 2016 at 21:17

        witam, jak sprawa? jeżeli nie udało się załatwić pozytywnie to zapraszam do pozwu zbiorowego.
        Łukasz Mielcarzewicz
        [email protected]

        • Robert Sobkowicz
          19 kwietnia 2016 at 21:36

          Olalem sprawe. Samaung polska odp. Abym oddal tel do serwisu i tam ocenia. Przebywam obecnie zagranica i nie mam sie kiedy za to zabrac. Tel. Nabral nowych rysek i pewnie teraz nie uda mi sie udowodnic ze to nie moja wina.

      • Klaudia Cychowska
        20 kwietnia 2016 at 14:27

        Szybka pękła mi po miesiącu, tydzień później ekran całkowicie zgasł. W serwisie oczywiście uznano szkodę mechaniczną. Był ktoś z tym w biurze ochrony praw konsumenta?

      • Lukasz Mielcarzewicz
        20 maja 2016 at 19:23

        witam, zapraszam Panią do pozwu zbiorowego ([email protected])

    • Lukasz Mielcarzewicz
      19 kwietnia 2016 at 21:15

      Witam, jak sprawa? jeżeli nie udało się załatwić pozytywnie to zapraszam do pozwu zbiorowego.
      Łukasz Mielcarzewicz
      [email protected]

    • Lukasz Mielcarzewicz
      20 maja 2016 at 19:24

      Witam, zapraszam do pozwu zbiorowego ([email protected])

  • Marcin
    13 września 2015 at 09:54

    Podłaczam sie do tematu nie kupujcie Samsunga s5 neo 2 dni miałem telefon zapakowany jeszcze w folie i pękł;/ Oczywiście nawet nie idę z tym na gwarancje bo znam dalszą cześć tej historii.Od 4 lat w rodzinie mamy Samsunga teraz już na pewno nic od nich nie kupie.

    • Samsungit iApple love
      16 grudnia 2015 at 22:18

      Ja mam S5 Neo od 3 miesięcy i powiem Ci tyle: mam 3 głębokie rysy i z 50 mikrorys a telefon czyszcze żeby ekran był ładny i tak dalej i mam na niego pancerne etui + telefon nigdy mi nie upadł. Pomimo to ekran wygląda jak by kot na nim tańcował albo jak bym z nudów na lekcji cyklem go smyrał

  • bart
    19 września 2015 at 09:25

    Przestańcie pisać takie bzdury. Jeżeli kiedykolwiek wydarzyła się taka sytuacja to musiał to być przypadek jeden na milion. Po pierwsze hartowane szkło ni pęknie od temperatury. Zwłaszcza, że telefon rozgrzeje się do max 60 stopni. Szybka w fabryce wklejana jest w dużo wyższej temperaturze, że o procesie hartowania nie wspomnę. Zawsze jest to wina użytkownika i część z nich nie jest w stanie się z tym pogodzić. Takie artykuły to balsam na ich duszę, utwierdzający ich w przekonaniu że są nieomylni, a producent jest zły.

    • Samsung flat
      16 grudnia 2015 at 22:24

      A może bateria sie nadęła od nocnych ładowań i wypłynęła ekran. Wadliwe baterie występują

    • Lukasz Mielcarzewicz
      19 kwietnia 2016 at 21:13

      oczywiście masz prawo do swego zdania, co nie znaczy, że masz rację. S-g uznawał już takie przypadki nie raz i nie tylko w Polsce.

    • adi
      15 czerwca 2016 at 18:35

      nie zgodzę się z Twoja wypowiedzią …. na początku zaznaczę, że jestem inżynierem procesu na hartowni szkła i powiem Wam jedno szkło hartowane charakteryzuje się odpowiednim sposobem pękania. Stopień powiedzmy ziarnistości (siatki pęknięcia) przy stłuczeniu, a w trakcie produkcji robi się próby definiuje stopień zahartowania. Pęknięcie liniowe świadczy o tym, że szkło nie jest przehartowane. Ja wiem, że przehartować szybkę o tak niewielkiej grubości to niezła zabawa itd ale jak tak będę sobie nazywać szkła i np robić szkło elewacyjne, lub samochodowe to dziękuję …. druga sprawa…. sam reklamowałem SIII który nigdy mi nie upadł, nigdy nie został uderzony, i nie miał żadnych rys i defektów, a któremu pękła przez noc szybka podczas ładowania, gdzie w między czasie bardzo się rozgrzał co mnie zaniepokoiło i wyciągnąłem go z ładowarki (rano byłem w lekki szoku kiedy zobaczyłem, że mi pękł). Opisałem to szczegółowo pani w serwisie jak również dodałem fakt, że jestem zdziwiony tym co zaszło i sposobie pęknięcia gdyż zawodowo zajmuję się obróbką szkła. Telefon został naprawiony w ramach gwarancji. Bardzo podziękowałem za obsługę. Wcześniej miałem samsunga s8500 i przeszedł przy mnie piekło włącznie z tym że wypadł mi na beton kiedy pędziłem na rowerze. Miał rysy większe niż moje zmarszczki na czole i działa – niby szkło gg 1. Wiec to tylko dla mnie dowód na to że jest zamierzone działanie producentów.

  • Paweł Jakuć
    1 października 2015 at 05:17

    Witam temat powraca tym razem z innym flagowym modelem od samsunga a mianowicie SAMSUNG GALAXY S5. Przedstawię wam krótki opis mojej przygody z pęknięciem szybki w lewym górnym rogu. Podobnie jak Jarek jestem fanem telefonów od samsunga zaczynając od SII tyle że jeden model przeskoczyłem a mianowicie SIII. Samsunga SIV używałem ok 2 lat obecnie dalej jest w użyciu nic na szczęście nie stało się z jego wyświetlaczem tym razem sprawa dotyczy wyżej wymienionego samsunga s5. Przykre jest to co stało się z moim modelem ponieważ nie tego spodziewałem się płacąc za to urządzenie ponad 1000 złotych. Telefon zakupiłem 13.08.2015r. a zatem od dnia zakupu do dnia dzisiejszego minęło zaledwie 49 dni tym bardziej jestem w szoku po tym co mnie spotkało nie mam pojęcia co spowodowało pęknięcie tej szybki ale wiem w 100 % że nie było to uszkodzenie mechaniczne z mojej winy dodam jeszcze że telefon od pierwszego dnia kiedy tylko dostał się w moje posiadanie został zabezpieczony szybką hartowaną o grubości 0,3 mm dodatkowo etui sylikonowe oryginalne od samsunga co ciekawe a za równo potwierdzające moją niewinność jest to że szybka która została nałożona na ekran jest cała nie pękła, pękł tylko ekran pod szybką. Chciałbym dodać że znam jeszcze jeden podobny przypadek z tym że osobą, którą to spotkało postawiła wymienić szybkę (ekran) na własny koszt. Zastawiające jest to dlaczego samsung postanowił dać wszystkim tym którzy kupili s5 w 2014 roku i zarejestrowali zakup do któregoś tam czerwca dostali rok ubezpieczenia właśnie na ekran hym… czyżby samsung wiedział o ukrytej wadzie szybki gorilla glass bodajże trzeciej generacji jeśli tak to powinien przyznać się do błędu i wszystkim użytkownikom których to spotkało wymienić szybkę na nową tym razem bez wady dlaczego w s 2, a tam jest szybka pierwszej generacji nie działy się takie rzeczy ? Niech samsung wymieni szybki i sądzi się z producentem tejże wadliwej serii dlaczego użytkownik który zbiera kasę ( nie małą ) musi jeszcze dopłacać za naprawę tym bardziej że nie stało się to tak naprawdę z jego winy. Podsumowując chciałbym przestrzec wszystkich którzy zastanawiają się nad s5 przemyślcie ten zakup bo ja powoli zaczynam żałować wydanych 1300 zł i nie chodzi tu o funkcjonowanie telefonu, które jest rewelacyjne ale o jakość wykonania szybki które rzekomo jest o wiele mocniejsza od tej znajdującej się w samsungu galaxy s2.

  • 4 października 2015 at 22:11

    Mam note 2 3 rok i jest nie do zdarcia spadl chyba z 20 razy , S4 mialem 3 mce i podczas nocnego ladowania rozlal sie wyswietlacz bede reklamowal ale to slaby temat.

  • Artur R.
    18 października 2015 at 14:12

    Dobre. To samo stało się z moim 6 miesięcznym Galaxy S6 edge i nie wiem co mam zrobić :/ Kopanie się z Samsung może być złym pomysłem. Ubezpieczyć już nie ubezpiecze…

    • Grigorij
      3 listopada 2015 at 18:29

      zapraszam do kontaktu w sprawie pozwu zbiorowego przeciwko Samsungowi: [email protected]

    • Lukasz Mielcarzewicz
      19 kwietnia 2016 at 21:07

      Witam. Jak sprawa? jeżeli nie udało się załatwić pozytywnie to zapraszam do pozwu zbiorowego. Mam ten sam przypadek
      pozdrawiam
      Łukasz Mielcarzewicz
      [email protected]

    • Lukasz Mielcarzewicz
      20 maja 2016 at 19:22

      witam, zapraszam Pana do pozwu zbiorowego ([email protected])

  • Tomasz Dąbrowa
    24 października 2015 at 22:02

    Mam to zamo ze swoim tabletem ale od Lenovo. Mam yoge od roku i dziś na ekranie pojawiło się pęknięcie. Może ono nie jest wyczuwalne pod palcem ale strasznie denerwuje bo widać zwłaszcza pod kantem. Wiecie czy może przyjmą to na gwarancję. Nigdy mi jeszcze nie upadł ani go nie przygniotlem niczym nawet gdy gdzieś jadę to go nie wkładam do polecaka tylko do specjalnej torby która też nigdzie nie wkładam bo się boje że coś się stanie.

  • Aleks
    14 listopada 2015 at 13:49

    Właśnie dzisiaj w tym samym miejscu co na zdjęciu samsunga galaxy s 4 mam ten sam problem.

  • Ewa Kwiatkowska
    23 stycznia 2016 at 19:40

    W S4 pewnego razu pękła mi zewnętrzna szybka, jednak możliwość użytkowania aparatu pozostała. Następnie popsuł się cały wyświetlacz wewnątrz podczas ładowania w ten sposób, że obraz był wyświetlany na połowie ekranu, a następnie znikł całkowicie, co całkowicie uniemożliwiło korzystanie z telefonu. Sądząc po tym, co opisywał Wozik byłam przekonana, że reklamacja zostanie odrzucona. Dodatkowym czynnikiem, który mógłby na to wpłynąć jest fakt pękniętej szybki. Zdumienie mnie ogarnęło, kiedy poszłam zapytać o powody przedłużającego się postępowania reklamacyjnego. Mianowicie, serwisanci z Samsunga czekają na części do naprawy mojego smartfona. Wniosek jest jeden: z uwzględnieniem bądź odrzuceniem reklamacji nie ma reguły.

  • Andrew
    27 stycznia 2016 at 01:13
  • Mari
    6 lutego 2016 at 17:56

    Witam, ja mam problem z moim a5 gdyż mam pęknięta szybke w rogu ekranu i nie chcą mi przyjąć na gwarancję która nie dotyczy wymiany szybki tylko baterii która przestała trzymać.
    Jako ze a5 nie da się rozebrać inaczej jak poprzez wyjęcie wyswietlacza, trzeba najpierw zapłacić im za wymianę szybki, żeby na gwarancji wymienili padnieta baterie. Czy mają takie prawo?

  • StaryZgred2012
    7 lutego 2016 at 23:19

    Sądząc po obecnych proporcjach pomiędzy ceną telefonu S5neo w Saturnie (1499 zł) i jego ubezpieczeniem (299 zł/rok i 579 zł/2 lata) można domniemywać, że procent zgłoszeń awarii jest kolosalny, czyli 20% w ciągu roku i 40% w ciągu dwóch lat. I prawdopodobnie chodzi właśnie m.in. o szybki pękające od wewnętrznych naprężeń telefonu w trakcie ładowania.

  • samsung Galaxy s5 neo
    21 lutego 2016 at 18:54

    Witam. Jestem posiadaczem samsunga galaxy s5 neo od ponad miesiąca. Ze tak powiem chucham i dmucham na nie go hehe. I dziś mam ten sam problem w prawym dolnym rogu bez żadnej przyczyny pojawiło się pęknięcie. Telefon ani razu mi nie spad. Jestem zalamany teraz bo serwis to wymienia za w chu… siana

    • Mmm
      10 maja 2016 at 14:51

      Od miesiąca mam s5 neo dziś wyciągam z z kieszeni koszuli i pekniety ekran wzdłuż 🙁 masakra

  • Pytong
    5 marca 2016 at 22:50

    Galaxy to chinski shit !

  • Ewelina
    11 marca 2016 at 11:04

    Czy po takim samoczynnym pęknięciu coś więcej dzieje się z telefonem? Mam okazje odkupic s5 z taka skazą za grosze i zastanawiam sie czy warto.

  • Pawel
    6 kwietnia 2016 at 19:14

    mi też pekł ekran niewiadomo jak zostawiłem go na birku na 2 min ale cały czas patrzyłem na niego kiedy wziołem go do ręki było wielkie pękniecie którego wcześniej nie było

  • Miro1956
    22 kwietnia 2016 at 16:43

    Właśnie wczoraj zauważyłem pęknięcie szybki w poprzek.

  • Kinga
    3 maja 2016 at 14:23

    Mi szybka pękła w s3 mini. Wymieniałam szybkę już 2 razy i dzisiaj znowu mi pękła, i do tego ekran mam różowo granatowy…

    • 3 maja 2016 at 14:29

      Czy wymianą szybki zajmował sie autoryzowany serwis? Ja spotkałem się z sytuacją, gdzie ekran w tablecie został wymieniony niewłaściwie, co wyszło dopiero podczas przyklejania szkła hartowanego. Podczas usuwania bąbelków i dociskania szkła… pękł ekran.

  • Gotyk
    14 czerwca 2016 at 11:20

    Jeśli szybka pękła po aktualizacji oprogramowania to zdecydowanie jest to wina producenta. Posiadam Galaxy s4 mini po aktualizacji do kitkat ekran smartfona nagrzewa się do tego stopnia ze lekko parzy w palce. Przed aktualizacją nie mialo to miejsca.

  • Agnieszka Kałuża
    11 września 2016 at 13:40

    Witam, od dnia 26 sierpnia bylam szczesliwa posiadaczka telefonu Samsung s 7 edge. Dzis rano spotkala mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja z tefonem. Po przebudzeniu sie rano zauwazylam ze moj telefon miał pękniętą szybkę w wyswietlaczu na lini krawędzi, co potem poszły dalsze linie pęknięc. Dodam ze telefon był cała noc ladowany przeze mnie. Z telefonem obchodziłam sie jak z jakiem ze tak powiem. Więc nie wiem skąd te pęknięcie? Jestem załamana, albowiem mam wysoki abonement, wysoką rate za telefon a telefon nie z mojej winy jest niesprawny. Proszę mi powiedzieć co mam robić w tej kwestii. Bardzo prosze….. Pozdrawiam

    • Łukasz
      12 września 2016 at 23:05

      Mi podczas ładowania pekla szybka w s6 edge plus. Serwis samsunga uznał że to uszkodzenie mechaniczne i zaproponował wymianę za 900zl. Gdzie pęknięcie rozeszło się od miejsca w którym jest gorny, prawy róg baterii. Pod światło widać odcisnieta baterie od spodu wyświetlacza. Ale serwisanci twierdzą że to uszkodzenie mechaniczne i gwarancja tego nie obejmuje.

    • fryz
      20 października 2016 at 22:18

      🙁 tez niewiem co robic dzisiaj mi tez pekla szybka od ladowania lewy dolny rog 🙁

  • WŁodek
    26 września 2016 at 19:14

    Mam ten sam problem z Samsungiem J3 , natychmiast po odebraniu telefonu z salonu założyłem orginał do tego modelu szybkę ochraniającą wyświetlacz oraz etui . Po dwóch tygodniach wieczorem nastawiłem budzik oraz nastawiłem ładowanie było wszystko ok rano budzik zadzwonił ale nic na ekranie się nie wyświetlało gołym okiem nie było żadnego śladu na wyświetlaczu jadąc do pracy podjechałem do autoryzowanego serwisu telefonów Samsung .Pan w serwisie stwierdził że został uszkodzony wyświetlacz i fakt pod światłem lampy oraz użycia lupy uwidoczniło się minimalne pęknięcie przez cały wyświetlacz w poprzek mniej więcej w połowie wyświetlacza , szybka osłonowa nie była uszkodzona . Oczywiście Pan stwierdził że gwarancja takiego uszkodzenia nie obejmuje i mogą mi to naprawić ale odpłatnie (310 zł.) Nie miałem wyboru zgodziłem się i oddałem telefon aby nie stracić gwarancji . Miałem mieć naprawiony telefon do 4 dni czekam ponad miesiąc i dalej nic twierdzą że firma Samsung nie przysyła części i to nie tylko w Krakowie ale i całej Polsce . Jeżeli firma olewa rynek to może nie sprowadzać tej marki telefonów do Polski , moją osobę już stracili gdyż już na pewno nie kupię i wszystkim będę odradzał zakup telefonów tej marki . A niestety moim zdaniem telefon ma lub miał wadę fabryczną ale udowodnienie tego nie ma szans tym bardziej że i same autoryzowane serwisy nie są tym faktem zainteresowane i z góry wykluczają uszkodzenie lub usterkę fabryczną .

  • Arek
    15 października 2016 at 12:08

    Witam ja mojego samsunga j3 2016 miałem zaledwie 2 dni po naładowaniu okazało się ze szybka jest peknieta pani z salonu Orange przyjęła a po tygodniu dostałem telefon z powrotem chcieli 250 zł to jest jakaś porażka tel nie nosi żadnych śladów użytkowania był ładowany pierwszy raz i nie uznali gwarancji

    • 3 lutego 2017 at 14:46

      spotkała mnie ta sama sytuacja po 3 dniach uzytkowania telefonu…. , samsung umywa ręce ….

  • Jachu
    1 marca 2017 at 19:16

    J3 podłączony do ładowarki, pobierała się aktualizacja do gry, pisałem przez messenger, położyłem na biurku, po 20 minutach rozlał się ekran, od środka, z zewnątrz telefon jest nietknięty, nie ma żadnej ryski, żadnego zadrapania, żadnego pęknięcia. Uszkodzenie jest tylko wewnątrz tego gówna … usterka mechaniczna, wybul 300zł za naprawę albo pocałuj nas w pompę. Ostatni raz coś od tych $#(^*(@ kupiłem

  • Olciaolcia
    12 marca 2017 at 21:36

    Mam telefon Samsung Galaxy core 2 i pękła mi szybka prawdopodobnie sama z siebie przy ladowaniu.

  • patyk
    3 kwietnia 2017 at 20:07

    Wątpię, że szybki same pękają, ponieważ mimo wszystklo nie ma dużego poruszenia na ten temat. W moim S5 pękła szybka, lecz telefon miałem w kieszeni, a że nie jest mały. Można jednak wymienić samą szybkę i zapłacić znacznie taniej niż cały LCD jak w serwisach w Gorzowie chceli. http://rizeer.pl/ wymienili.

  • 7ThRonin
    4 kwietnia 2017 at 12:02

    Galaxy S6 Edge+ Po nocnym ładowaniu, odłączam telefon(bardziej gorący niż zwykle), patrzę a tu pęknięcie w poprzek ekranu. Cieniutka linia niemal niewidoczna przy włączonym ekranie, na Gear VR też nic nie widać a jednak…zadra w oku jest bo ekran pęknięty. Wygląda bardziej jak wklęśnięcie w środku niż pęknięcie. 2 Serwisy umywają ręce. Reklamacja nic nie daje, COK Samsunga słodkie słówka. Jeśli ktoś będzie pisał jakiś zbiorowy pozew proszę o kontakt.

  • Łukasz Piotrowski
    27 września 2017 at 18:36

    czytalem historie jarka na temat peknietej szybki w samsungu nie bez powodu. Pewnie bym nieczytal ale dziwna sprawa sie przydazyla mojej zonie w przeciagu 3 dni. Podloczyla tablet SAMSUNG TAB E na noc zeby sie naladowal mial 5% a rano 7% niebyl przegrzany ale wyswietlacz pod szybka byl uszkodzony https://uploads.disquscdn.com/images/c4f54b634bd2244a07bb877842bb9846ccb7bc0bbb243474cd2ed8cc7e6d0604.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/d933aaec9a729a9e82be8126d76d07b7978495262e8f137ce7bd5257ccfaa329.jpg PRAWA STRONA „ok moze przypadek” natomiast dzisiaj rano podlaczyla telefon HTC DESIRE 626 i doslownie po pol godzinie na telefonie pojawilo sie pekniecie w tym samym miejscu tyle ze nie wyswietlacz a szybka . Podejzewam ze powodem moze byc ladowarka poniewaz ma lekko uszkodzona izolacje przy wtyczce .Moze ktos sie orientuje czy to mozliwe?

    • 27 września 2017 at 20:28

      Czy to szkło w prawym dolnym rogu jest pęknięte czy tylko ekran się „rozlał”?

  • nodi
    30 grudnia 2017 at 18:36

    w moim telefonie zrobiło się to samo. Podczas ładowania popękał ekran przy głośniku, model J5, co za bubel

  • Maciej
    21 kwietnia 2022 at 11:42

    Motorola e7i. Ten model kupiłem z miesiąc temu, od samego poczatku telefon grzał się przy odtwarzaniu YouTube. Dziś w nocy lądował się jak zwykle, bo bateria starcza niestety na jeden dzień. Zdziwiłem się gdy po chwili zauważyłem pęknięcie w poprzek ekranu. Telefon nie spadł ani nie miał kontaktu fizycznego z niczym co mogłoby spowodować pęknięcie. Jak dochodzić swoich praw. Jestem lekko wkurw…ony i zniesmaczony. Piec stów szlak trafił.