Płatności mobilne stają się faktem. Może nie tak do końca, biorąc pod uwagę wpadkę T-Mobile. Po działającej usłudze MyWallet w dniu premiery 29.10.2012 r. został tylko niedosyt.

Jak donoszą klienci, co sam sprawdziłem na infolinii T-Mobile najnowsza usługa różowego operatora nie działa. Użytkownicy, którzy otrzymali specjalne karty SIM z modułem NFC  dzisiaj otrzymują komunikat o braku aktywnej usługi. Sprawa o tyle bardziej istotna dla Galaktycznej rodziny, iż jednym z obsługiwanych modeli jest właśnie Samsung Galaxy S III.

Niestety smuci fakt, że promowana usługa nie działa jak Google Wallet, a wymusza na nas posiadania konta w jednym z promowanych banków wraz kartą kredytową. W momencie, gdy usługa zostanie ponownie uruchomiona wpis zostanie zaktualizowany. Moja karta SIM z NFC w dniu jutrzejszym ma zostać do mnie wysłana. Niezwłocznie po aktywowaniu, przetestuję płatności mobilne w wykonaniu Samsunga Galaxy S III i T-Mobile.

źródło: www.t-mobile-trendy.pl