Skoro na rynek wkracza najnowszy przedstawiciel serii Galaxy Note i z pewnością znajdzie upodobanie wśród milionów klientów, warto rzucić okiem jak pod tym względem radził sobie poprzednik, Galaxy Note II. Parę tygodni temu pisaliśmy, że sprzedaż dwóch poprzednich generacji tabletofonu jest bliska przekroczenia granicy 40 milionów sztuk, z czego większość jest zasługą właśnie Galaxy Note II.

Samsung Galaxy Note II [źródło: Samsung]
Samsung Galaxy Note II [źródło: Samsung]

Zadaniem Galaxy Note było wypełnienie luki między smartfonami i tabletami, łącząc ich wspólne cechy w jednym urządzeniu. Teraz możemy stwierdzić, że seria odniosła ogromny sukces, ale nie zawsze było tak kolorowo. Po wprowadzeniu pierwszego Galaxy Note mało osób było przekonanych do tego typu „wynalazku”, głównie ze względu na jego spore wymiary i ogromny ekran. Jednak jak pokazuje historia z każdą kolejną generacją było lepiej.

Galaxy Note dopiero po sześciu miesiącach od swojej światowej premiery (wrzesień 2011 rok) trafił do ponad 2 milionów klientów, co jego następcy udało się osiągnąć w niecałe 30 dni. Już dwa miesiące po zaprezentowaniu Galaxy Note II licznik sprzedaży wskazywał na 5 milionów sztuk, co niewątpliwie można uznać za wielki sukces marki. Teraz, jak się dowiadujemy od dyrektora generalnego tajwańskiego oddziału Samsunga, Galaxy Note II jest już w posiadaniu ponad 30 milionów klientów.

Jak będzie z Galaxy Note 3? Wszystko na to wskazuje, że sprzedaż będzie równie dynamiczna, co w przypadku poprzednika, albo i nawet lepiej. Na pierwsze wyniki będziemy musieli jednak trochę poczekać, przynajmniej do końca października, kiedy minie miesiąc od wprowadzenia najnowszego tabletofonu na rynek.

źródło: GSMArena