Na wczorajszej konferencji, Samsung UNPACKED 2014 Episode 2, poznaliśmy  wiele ciekawych urządzeń od Samsunga. Wymieńmy chociażby Gear VR, który wprowadził miłośników Samsunga w świat okularów rozszerzonej rzeczywistości. Również najnowszy smartwatch Gear S od Koreańczyków zaskoczył nas pozytywnie. Aczkolwiek bezapelacyjnymi gwiazdami tej konferencji były dwa najnowsze tabletofony – Galaxy Note 4 oraz Galaxy Note Edge. Właśnie dowiedzieliśmy się, kiedy pierwszy z nich trafi do sprzedaży.

Następca modelu Galaxy Note 3 charakteryzuje się wyświetlaczem Super AMOLED o przekątnej 5,7″, który jest chroniony przez zakrzywione szkło ochronne Gorilla Glass 3 2.5D. Za wysoką wydajność mają odpowiadać Snapdragon 805 lub Exynos 5433 Octa (zależnie od rynku), a wspomoże je 3 GB RAM oraz najnowszy Android 4.4.4 KitKat, wzbogacony o TouchWiza po lekkim odświeżeniu. Z kolei aparat tylny ma 16 Mpix oraz optyczną stabilizację obrazu, a przednia kamerka charakteryzuje się matrycą o rozdzielczości 3,7 Mpix. Zresztą, więcej informacji oraz obszerne pierwsze wrażenia z korzystania z Samsunga Galaxy Note 4 znajdziecie we wpisie Krzyśka.

Właśnie doszły do nas informacje, kiedy najnowszy tabletofon z Korei trafi do sklepów. Okazuje się, iż już od 10 października (dokładnie rok po rozpoczęciu sprzedaży poprzednika) rozpocznie się globalna sprzedaż nowego Note’a. Oczywiście oferta pre-order zadebiutuje dużo wcześniej, ale dokładnej daty jeszcze nie znamy. Jaka ma być jego cena? Dokładnie taka, jak w przypadku Galaxy Note 3, a więc w Polsce wyniesie najprawdopodobniej 2999 złotych. Czy to dobra cena za sprzęt premium, to musicie już zdecydować sami. Choć według mnie, najnowsze dziecko Samsunga jest warte każdych pieniędzy. Zresztą i tak, ostatnim czasy, Koreańczycy prowadzą bardzo mądrą politykę cenową.

Galaxy Note 4 ceny
Ceny Galaxy Note 4 / GalaxyClub

 

Ciekaw jestem, które wearables zostanie dodane do Samsunga Galaxy Note 4 w przypadku przedsprzedaży. Osobiście liczę na Gear S lub Gear VR – w połączeniu z tak wspaniałym smartfonem, byłyby duetem perfekcyjnym. Chociaż, nawet bez ich towarzystwa, najnowszy telefon z S-Penem jednym z najlepszych smartfonów na świecie, jak nie najlepszym.

źródło: Galaxy Club przez Phone Arena

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

9 replies on “Już wiemy, kiedy Galaxy Note 4 trafi do sprzedaży”

  • Kozo
    5 września 2014 at 06:49

    mi się wydaje (i też tak bym chciał), aby dodali gear’a2 gdyż pewnie zalega na magazynach, a po co dodawać sprzęt który dopiero co wchodzi i na początku znajdzie jakiś pasjonatów nowinek 😉 Tylko czy w ogóle coś dołożą? Nie przypominam sobie, aby dokładali coś do note3.

    • 5 września 2014 at 09:08

      Do Note 3 w przedsprzedaży dokładali… S View Cover. Mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej.

  • 5 września 2014 at 09:57

    „(…) najnowsze dziecko Samsunga jest warte każdych pieniędzy. Zresztą i tak, ostatnim czasy, Koreańczycy prowadzą bardzo mądrą politykę cenową.” – mając świadomość jak szybko koreańskie gadżety tracą na wartości (w przeciągu 6 miesięcy od premiery), takie stwierdzenie jest zaklinaniem rzeczywistości.

    • 5 września 2014 at 15:08

      po 6 miesiącach to już nie będzie taki nowy telefon. A jak wiadomo wszystko tanieje, nie tylko telefony Samsunga

      • 6 września 2014 at 15:36

        Samsung przecenia swój sprzęt już po 3 miesiącach, Apple – (sztucznie) trzyma cenę

        • 6 września 2014 at 16:59

          Ale Samsung i Apple to nie tylko te dwie firmy. Są tez inne firmy, które obniżają ceny, więc Samsung też musi zniżyć aby zachęcić klienta do kupna. Po 3 miesiącach ile spadnie 100-200 zł? Więcej nie. Nie mam tutaj na myśli aukcji typu allegro

          • 15 września 2014 at 09:10
          • 15 września 2014 at 17:19

            Super, że zarzuciłeś wykresem, który niedawno się pojawił. Ale inne firmy mają taki sam spadek cen. Powód jest jeden. Im starsze tym tańsze, a ten kto miał kupić produkt Samsunga kupił w ciągu 3-5 miesięcy, więc aby zachęcić niezdecydowanych obniża się ceny. To jest naturalna mechanika marketingowa i działania rynku. To co „leży” dłużej na rynku tanieje. I to się tyczy wszystkiego, nie tylko smartfonów.

    • 5 września 2014 at 16:12

      Konkurencja zalicza jeszcze większe spadki cen, np. Xperie serii Z.