Najnowszy smart-zegarek od południowokoreańskiego producenta – Gear S – w przeciwieństwie do większości smartwatchów, które muszą być połączone do naszego smartfona, aby mógł spełniać swoją rolę, nie musi być sparowany z urządzeniem. Dzięki łączności 3G i slotowi na kartę nanoSIM jest wstanie funkcjonować samodzielnie. Oznacza to, że możemy dzwonić i odbierać połączenia bezpośrednio z zegarka. Nowy produkt Samsunga na ich podwórku sprzedaje się całkiem nieźle. W Korei Południowej w pierwszym dniu sprzedaży, Samsung Gear S został sprzedany w ponad 10 tysiącach egzemplarzach.

Na rodzimym rynku Samsunga, w pierwszym dniu sprzedaży, ich najnowszy smart-zegarek Gear S cieszył się sporym zainteresowaniem. W pierwszy dzień sprzedaży, Gear S trafił do ponad 10 tysięcy użytkowników. Taki wynik niewątpliwie jest sporym sukcesem dla Koreańczyków. Jestem ciekaw tego jak zegarek będzie się sprzedawał z kolejnymi dniami. Z drugiej strony chciałbym też poznać jak Gear S sprzedaje się w Polsce i jakim wynikiem może się pochwalić. Jest to zdecydowanie nowy produkt, nie tylko na naszym ryku, ale i na całym świecie, dlatego chciałbym poznać, czy taki produkt cieszy się dużym, czy małym zainteresowaniem wśród polskich konsumentów.

My także posiadamy Gear S i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Ostatnio też przeprowadziliśmy dla Was recenzję Samsunga Gear S, do której przeczytania zachęcamy. Tam macie wszystkie najistotniejsze informacje odnośnie korzystania z Gear S, jak również opinię.

źródło: telecompaper