Mnogość funkcji w dzisiejszych smartfonach potrafi przyprawić Nas o ból głowy. Są zagadnienia, które pomoże rozwikłać tylko serwis. Jeśli jednak nasze urządzenie nie uległo awarii, a po prostu czego nie wiemy, to gdzie szukamy pomocy? Dokładnie tak! Fora, serwisy, YouTube. O ile w dużej części przypadków uda nam się szybko znaleźć odpowiedź na nurtujące pytanie to czasami możemy stracić na tym sporo czasu. Właśnie w takich przypadkach przychodzi nam z pomocą aplikacja Smart Tutor.

Nie wszystko musimy rozumieć i faktycznie opcje blokady ekranu, dostępności, usuwanie synchronizacji Picasy z galerii telefonu może przysporzyć nam trochę problemów. Smart Tutor to aplikacja, która pozwala na zdalne połączenie się z konsultantem. Udzielając pozwolenia pracownikowi Samsung na podłączenia się do naszego urządzenia za pomocą wpisania specjalnego kodu, mamy możliwość obserwowania na ekranie zmian, których on dokonuje. Oczywiście są pewne ograniczenia odnośnie kontaktów, galerii czy aparatu i musimy udzielić na to dodatkowej zgody, ale większość funkcji jest dostępnych. Takie rozwiązanie przydaje się zdecydowanie wtedy kiedy nie wiemy jak wykonać pewne zmiany w ustawieniach systemu albo chcemy pokazać jakieś dziwne zachowanie urządzenia.

Aplikacja jest już jakiś czas na rynku i można ją pobrać stąd. Sam film umieszczony powyżej również ma już kilka miesięcy, ale nadal otrzymujemy sporo pytań odnośnie podstawowych funkcji smartfonów czy tabletów, a można przecież zrobić to samemu. Uważam, że sama idea aplikacji jest bardzo fajna zarówno ze względu na użytkowników jak i pracowników, którzy na bieżąco mogą podpowiadać jak skorzystać z pewnych określonych funkcji. Może udało Wam się już kiedyś z tego korzystać? Jakie są Wasze wrażenia? Dajcie znać.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

One reply on “Samsung Smart Tutor – zdalny serwis pomocy”

  • Jerzy Styrbicki
    19 lutego 2018 at 12:27

    prosze zadzwonic na nr 511-249-968