Samsung swojego czasu błysnął serią rewelacyjnych reklam, w których firma z Korei Południowej po cichu wykazywała zalety swoich produktów, jednocześnie czule punktując konkurencję z naciskiem na Apple. Pamiętna reklama z ludźmi zniewolonymi przy gniazdkach, ładującymi swoje urządzenia z minami męczenników to tylko jedna z tych, za które ktoś łebski w Samsungu powinien dostać wysoką premię. Jednak za nową reklamę Galaxy S6, ktokolwiek by ją tworzył, należy się jeszcze wyższy dodatek do pensji.

Do rzeczy. O co chodzi z tą nową reklamą Samsunga, co czyni ją wyjątkową? Można powiedzieć, że powrót do korzeni, gdzie głównym bohaterem reklamy uczyniono wreszcie sam produkt. Generalnie, w niespełna półtora minutowym klipie, przemawia do nas sam telefon.

W sposób ciekawy a jednocześnie zabawny przedstawiono najciekawsze funkcje samego urządzenia, jednocześnie unikając zbędnego patosu, gdzie produkt wywyższa się nieraz do tego stopnia, gdzie bardzo łatwo jest przekroczyć granicę między promocją a ogarniającym odbiorcę uczuciem irytacji. Galaxy S6 w reklamie Samsunga jest po prostu „cool” i właśnie to stanowi o dużej sile przekazu. Oby więcej takich reklam.

źródło: Samsung Mobile