Zapewne jeszcze trochę osób ma w pamięci aferę ze smartfonami Samsung Galaxy Note 7. Było, minęło, sprawa została należycie doprowadzona do końca, choć mogę się założyć, że nie wszystkim klientom jeszcze „przeszło”. Ale chyba nie jest tak źle, co widać po flagowcach Galaxy S8 i kolejnym Galaxy Note 8, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Samsung postanowił przygotować miłą niespodziankę dla tych co wybrali lot IB514 hiszpańskich linii lotniczych Iberia. Wszystkim podróżującym dał po sztuce Samsunga Galaxy Note 8. 

W 2016 roku nikt by się nie spodziewał, że po udanej premierze smartfonów Samsung Galaxy S7 i Galaxy S7 edge nad producentem zawisną czarne chmury. Już kilka dni po oficjalnej prezentacji smartfonów Galaxy Note 7 doszło do pierwszych przypadków samozapłonu i z biegiem czasu sprawa ta nabierała coraz większego rozgłosu, aż do takiego stopnia, że urządzenia trzeba było całkowicie wycofać z rynku. Dla Koreańczyków była to zapewne bardzo przykra sytuacja, która w ogóle nie miała prawa mieć miejsca.

Trzeba też pamiętać, że ze względów bezpieczeństwa felernych Samsungów Galaxy Note 7 nie można było wnosić na pokład samolotów. Samsung postanowił ocieplić swój wizerunek i odbudować zaufanie do firmy przeprowadzając pewną akcję, by pokazać, że… już można. Sprawa dotyczy najnowszego Notatnika, który powędrował do dwustu pasażerów w Hiszpanii. Tamtejszy oddział firmy Samsunga wraz z liniami lotniczymi Iberia przygotował kampanię promocyjną „Witaj na pokładzie Galaxy Note 8” dla pasażerów, którzy wybrali rejs IB514. Celem akcji jest nie tylko promowanie najnowszych flagowych modeli Galaxy Note 8, ale także podziękowanie lokalnym konsumentom za wsparcie producenta po nieszczęśliwych wypadkach z udziałem zeszłorocznego modelu.

https://twitter.com/Iberia/status/922469159325315072

Uważam, że gest koreańskiego producenta zasługuje na ogromną pochwałę, bo do całej akcji podszedł z wielkim rozmachem, szacunkiem i pomysłem, by pokazać, że Galaxy Note 8 to bezpieczny smartfon. Nawiązując jeszcze do całej sytuacji, zarówno tej na pokładzie samolotu jak tej problematycznej z ubiegłego roku, najlepiej podsumował to hiszpański oddział Samsunga publikując tylko jedno, bardzo konkretne zdanie – „At Samsung, when we fall, we not only rise back up – We learn to fly!”, co można przetłumaczyć jako – „W Samsungu, kiedy upadamy, nie tylko się podnosimy – my uczymy się latać!”.

https://twitter.com/Iberia/status/922416461964038144

źródło: Twitter (Iberia), Diarodeavisos