Kiedy Netflix wkroczył do Polski wielu serialowych maniaków było w siódmym niebie. Przed tym magicznym wydarzeniem, spora część użytkowników była wręcz zmuszona do korzystania z nielegalnych źródeł by obejrzeć hitowe, zagraniczne produkcje. Wiele się zmieniło, kiedy Netflix zawitał do kraju nad Wisłą. Dzisiaj jest to najpopularniejsza platforma VOD w Polsce ze świetnymi wynikami oglądalności. Nie jest to jednak niczym dziwnym, bowiem pomaga w tym świetnie prowadzony marketing firmy. Po raz kolejny zostało to udowodnione, tym razem na przykładzie zabawnej kreskówki „Big Mouth”.

Jest to produkcja mówiąca o okresie dojrzewania nastolatków, realizowana trochę w klimatach The Simpsons, choć być może to tylko moje złudne wrażenie. Pierwszy sezon przyjął się dosyć ciepło, nic więc dziwnego, że zdecydowano się na kontynuację tego serialu. Wraz z premierą drugiego sezonu, postanowiono ogłosić specjalne wydarzenie, by to uczcić.

Mowa o zmaganiach o tytuł „Czempiona Rąsi” pod patronatem Netflixa. Tak, naprawdę – nie żartuję. Niezależnie z czym kojarzy Ci się ta nazwa, możesz wziąć udział w tych zawodach – wystarczy, że uruchomisz w swojej facebookowej aplikacji specjalną grę, która znajduje się pod tym linkiem. Gra polega na energicznym ruszaniu ręką, w której znajduje się… smartfon.

Akcja marketingowa bez wątpienia jest nieco kontrowersyjna, jednakże wpasowuje się w okres dojrzewania, o którym mówi serial znajdujący się w ofercie streamingowego giganta. Co Wy myślicie o takich zawodach? Chętnie weźmiecie udział, czy jednak wolicie innego rodzaju aktywności? 🙂